26 februari 2020

Rini en Corrie hebben wat te vieren

BD 26 feb 2020

Op 27 februari zijn wij, Rini en Corrie Maas, 50 jaar getrouwd. Wij vieren het feest met familie en vrienden een week later. Daarnaast is Rini 60 lid van de Koninklijke Harmonie ‘s-Hertogenbosch. Hij zit daar al jaren in het bestuur en zorgt voor het muziekarchief. De harmonie heeft hem nu als erelid benoemd. Hij speelt trompet.
ook zijn wij al 51 jaar lid van carnavalsvereniging de Piccolo in Den Bosch., diverse jaren was Rini muzikaal leider. Ik ben er al 31 jaar de penningmeester.
Ook hier zijn wij benoemd tot erelid. Dit jaar bestaat de Piccolo 99 jaar. Dit vieren we in november. De club is opgericht op 11 november 1921.
Ook zijn we 50 jaar abonnee van het Brabants Dagblad. Dus we hebben deze periode diverse jubilea om te vieren.

Corrie en Rini Maas

Vlijmen