Wat leuk dat je interesse hebt om lid te worden!

Nieuwe leden zijn bij de “Koninklijke” altijd van harte welkom. Natuurlijk zijn wij dringend op zoek naar leden voor de instrumenten waaraan flinke behoefte is zoals tenor-tuba’s, hoorns, klarinetten en slagwerk/tamboers. Maar ook nieuwe leden voor de instrumenten waaraan niet direct grote behoefte is zijn van harte welkom.

Het lidmaatschap bedraagt €10,- per maand.

De opleiding van zowel muzikanten en tamboers wordt in eigen beheer uitgevoerd. Meer informatie hierover en over muziekles bij de harmonie kun je per mail stellen aan Karin van de Ven via secretaris@koninklijke-harmonie.nl .

Voordat je besluit lid te worden van “de Koninklijke” raden wij je aan om eens een kijkje te komen nemen bij een repetitie. Je bent van harte welkom voor een eerste kennismaking op onze repetitie locatie in de Willem II-fabriek aan de St. Crispijnstraat 48 te ’s-Hertogenbosch. Ons Opstaporkest repeteert op vrijdag van 19:00-20:00 uur en het orkest van 20:00 tot 22:30 uur.

Laat je even weten aan Remco van Esdonk (Opstaporkest) of Patrick Verweij (orkest) wanneer je langs komt? Dan zorgen wij dat de koffie, thee of wat fris klaar staat.