Donateurs

Koninklijke Harmonie ‘s-Hertogenbosch: “Vriend van…”

” Vriend van…”  de Koninklijke Harmonie ‘s-Hertogenbosch is in het leven geroepen om te helpen financiële knelpunten op te lossen. Het is van cruciaal belang dat de financiën gezond blijven, sterker nog, zonder financiële injecties zouden veel activiteiten niet mogelijk zijn. Op de middelen, die via de “Vrienden van…” beschikbaar komen, kunnen alle afdelingen van de vereniging een beroep doen en de leden kunnen ervan verzekerd zijn dat hun bijdragen goed besteed worden. Hierbij kan gedacht worden aan onze opleidingen, bladmuziek, het jeugdorkest en de drumband.

De “Vrienden van…” De Koninklijke Harmonie ‘s-Hertogenbosch is voor personen en bedrijven die de Harmonie financieel willen ondersteunen. Het lidmaatschap staat open voor iedereen, die muziek als culturele en sociale activiteit belangrijk vindt.

Met een historie van 130 jaar (opgericht in 1894) en bij vrijwel alle belangrijke activiteiten in en rond ‘s-Hertogenbosch aanwezig, is de Harmonie voor de meesten geen onbekende, diep in de Bossche gemeenschap verankerd en daar niet meer uit weg te denken. Ondanks haar respectabele leeftijd is de Harmonie jong gebleven in repertoirekeuze, organisatie en opleiding, terwijl een groot deel van onze muzikanten ook tot de jongeren gerekend kan worden. De leden musiceren al jaren op niveau en geven vele concerten. Naast het muziek maken bij allerlei gelegenheden, heeft de Harmonie ook de taak op zich genomen de plaatselijke muziekcultuur levend te houden door te zorgen voor een goede muzikale opleiding. De conclusie mag dan ook zijn: de Koninklijke Harmonie ‘s-Hertogenbosch is een actieve vereniging.

Als lid van de “Vrienden van…” de Koninklijke Harmonie ‘s-Hertogenbosch mag u van ons het volgende verwachten:

Bijdrage minimaal € 25,00

• u ontvangt onze digitale nieuwsbrief zodat u op de hoogte blijft van onze activiteiten;
  • u wordt in de gelegenheid gesteld om in de voorverkoop twee kaarten te kopen voor het Grand Gala du Kwek.

Bijdrage € 100,00

• u ontvangt een persoonlijke uitnodiging voor twee personen om het Grand Gala du Kwek met gereserveerde plaatsen bij te wonen;
  • u wordt in de gelegenheid gesteld om twee kaarten te reserveren voor andere concerten van de harmonie.

Nieuwe  “Vrienden van…” zijn van harte welkom. U kunt zich aanmelden door een mail te sturen aan de secretaris.

Wilt u liever éénmalig een bijdrage doen? Dat kan via deze link.

Met vriendelijke groet,

Roger Schouten